Godmorgon Lördag


Så ledsen för att jag inte skrev igår men middagen va trevlig och jag ville inte vara så ouppfostrad och ta en massa bilder så jag har inga bilder från middagen. Men det var mycket trevligt och jag har en hel del diskatt ta hand om.
Jag personligen tycker att det är oförskämt  att börja ställa sig och ta hand om disk när man har gäster så igrå blev det så att man bara dumpade allt i köket och sen mår varken jag eller Tobbe speciellt bra. Så vi struntde i det igår så ska snart ta hand om det.

Ja som sagt vi är sjuka och tråkiga sitter med en varsin dator och surfar. Och kollar på Serien Life samtidigt. har ni sett den ? En sjukt bra Kriminalserie. Om ni inte har sett den så kolla på den...





Ikväll ska vi åka och sätta lite ljus på gravar sen blir det middag med mamma. Det är typ det ända vi orkar göra idag. Annars ska vi bara sitta och ta det lugnt.. Ska fixa lite med min kamera så jag kan ta bilder ska rensa minneskortet lite..
VAD SKA NI GÖRA IDAG?

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0