Godkväll

Asså jag är helt slut. Dagen på jobbet gick bra. Det är torsdag så det serverades  Ärtsoppa och pannkakor med varm punch till lunch.
Gillar inte ärtsoppa men jag tror att jag ska ta och göra det till min älskling någon dag. Har gjort det en gång i hela mitt liv och de blev sådär men med lite träning så blir det nog bra.
Jag hade ont i magen större delern av dagen men jag orkade inte bry mig, Det gick över sen.

Jag hoppas jag får jobba lite mera sen.


Asså jag är så sugen på att klicka hem denna. Jag är typ pyssel människa nummer ett men jag har inte rååd att pyssla just nu. Men någongång ska jag klicka hem denna sööta härliga grej och så ska jag ta hit syster så vi kan pyssla tillsammans.

Men nu ska jag sätta igång och dammsuga så jag har en grej mindre att göra imorgon.
Ska nog skala lite potatis också så slipper jag göra det imorgon också.
Ska sätta fart med det innan Laila börjar på tv.


komentarer
Postat av: veronica

sv: Tack så jättemycket =)

Jag har också kikat på ett sånt pysselkit, verkar kul. Ska nog slå till så snart jag vet att jag hinner sätta mig med det.

2010-11-04 @ 21:40:55
URL: http://dreamingvera.blogg.se/
Postat av: mamma

Leila heter hon!

2010-11-04 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0