Godmorgon

Ännu ett Godmorgon inlägg.
Men iallfall. Idag är det fullt ös. Så jag har börjat med att slänga in mattorna i tvättmaskinen. Strukit Tygservetter.
Ska snart ställa mig i köket för att skala potatis. Sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till kretsloppet och fixa lite. Köra lite möbler och grejer.

Jag har börjat fundera på min karrier. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag skulle vilja vara lärling inom radio fast jag inte har någon utbildning kanske på vakna med the voice men jag kommer nog aldrig få det.
Annars vill jag typ bli tv kock eller nått inom media vill jag vara men kanske ska börja med bloggen men vet inte riktigt hur. Kanske ha ett inspelat matlagnings program en gång i veckan då jag använder mig av Video Me eller nåttt. Jag får helt enkelt Fundera vidare.

Allt bra med er? Vad ska ni ha för er denna Kalla Fredag ?


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0