Dålig uppdate jag vet

men nu är jag här igen.
Sitter på Jobbet och bloggar. man får det när det inte är någon här och tränar.
men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag berätta om morgonens händelse. Grejen va att jag kom hem så sent igår och somnade sent tar sån tid att varva ner när man kommer hem från jobbet.

Så jag hade ställt klockan på kvart i sju för att jag skulle upp och göra frukost och sen ta halv åtta bussen ner till stationen för att sedan gå och sola och sen träna. Men blev det så eller? nej skulle inte tro det.
Började jobbet kl 10 (gymmet). vaknar tjugo i och har inte alls något minne av att min klocka har ringt men det hade den tydligen för att jag har försökt att ställa om klockan i sömnen. Något jag inte alls hade lyckats med.
Men jag blev klarvaken och började genast att klä på mej och 5 minuter senare så va jag påväg till bussen. Men tror ni det kom en buss? HAHA nej. där stod jag som ett stressat litet fån rufsig i håret och sliten.
Så jag fick ringa och väcka min mamma som låg och sov. FÖRLÅT *skäms*. 
Men eftersom att hon är så bäst så kom hon och hämtade mej och körde hit mej så jag kom bara 10 minuter sent. ÄLSKAR DEJ MAMMA <3
Egentligen skulle jag ha följt med och plocka svamp idag. så jag hoppas att dem plockar lite åt mej också.  

Och nu är jag hungrig. Sks springa och köpa en banan sen så kommer älskling med mat till mej eftersom jag inte slutar förren kl 7 ikväll..

Vad gör ni idag.?
Kommer att blogga mera under dagen. Puss

komentarer
Postat av: frida sjöholm

Har skrivit en lista om Argentina/Sverige. Gå gärma in på min blogg och skriv vad du tycker om den.

2010-10-01 @ 15:53:05
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0