Gårdagens shopping

Igår va jag och älskling i barkarby för att hitta lite nya saker.
Grejen är den att min mamma fyllde år nu i veckan och jag ska ha tre rätters middag här för henne imorgon och då behövde jag lite saker.

Så vi va på Ikea, Öb och Chilli.


Två st blommpallar. Så mina palmer kommer upp en bit ifrån golvet.
Ikea 59:- st

en kökspall Så jag slipper släpa omkring på en stol varje gång det är för högt.
Ikea 99:-

Rödvins glas. Har letat länge Hittade dessa  som fallar mig ganska mycket i smaken men inte alls något jag ville ha men det får duga så länge. Men tycker att dem va rätt så fina.
19:- st  6 St 114:-


En Mysig pläd har länge velat ha en sån länge så jag passade på.
199:- chilli


En ljusdekoration till vägg. 99:- Chilli
 

En karaff Öb 49:-

Blev lite annat som typ mat, gardiner, Lampor.


Har fixat lite höst fint också... Visst blev det fint. :P

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0