Godnatt för min del

Hum allt jag skulle göra idag när jag kom hem ifrån uppsala bara rann ut i sanden jag hade typ ingen ork till nånting...
Skulle tvätta, stryka gardiner och sätta upp dem men ingenting av det blev av.
Så imorgon ska jag skutta upp vid halv åtta för att sätta mig i telefon kö till vårdcentralen. Sen blir det nog tvätta lite och Fixa och dona.

Jag har ocksp Bokat min första körlektion så den kommer att ske på Onsdag morgon innan jobbet.
Jag är ledig imorgon därför jag kan göra lite saker.
Tisdag med men då ska jag umgås med mamma och Syster hela dagen.

Så jag säger godnatt för min del nu.
Juste i lördags när jag kom hem så hade älskling satt upp min bord i varddagsrummet. Och det blev så himla fint.
visar bild på det imorgon..

GODNATT ALLA SÖTNOSAR


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0