Har inte tränat på en vecka

Här har ni andledningen. Börjar kännas att jag inte har tränat börjar få abstinens.

Jag har fått vaglar på ögonen..  Man ser den ena på första bilden på höger öga på bilden fast det är vänsteröga på riktigt.
Sen är har jag fått sår och torra fläckar på ögonlocken. Vet inte vad det beror på men jag får inte träna för då kan det bli värre.
Kan säga att dem va värre igår jag hade jätte ont och va nästan blind igår men det gick bra att jobba ändå jag fick vara diskchef. Ibland blir det så kan inte säga att det va roligt men jag jobbade iallfall.
Jag brinner mer för själva servicen och få vara bland gäster .

men nu ska jag iväg på afternoon Tea Puss

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0