Tvätta tvätta

Sorry för att jag inte har bloggat men jag hade lite bråttom på förmiddagen för jag kom på att jag ville besöka en läkare ang mina hudprolem runt ögon och i hårbotten.
Så jag gick upp klockan åtta för att sätta mig i telefon kö till vårdcentralen.
Men nej det funkade ju inte det blev ju bara problem.

så jag beslutade mig för att åka till joursjuksköterska. Så jag fick nummer 2 i kön va en liten flicka innan.
Men hon sjuksköterskan visste ju inte speciellt mycket.

Hon sa mest bara " oj det där ser jobbigt ut"   Jooo tack de är väldigt jobbigt kan jag lova dej.
så hon sa att hon skulle gå och prata med en doktor..  Hon kom tillbaka och sa " doktorn har skrivit ut en salva till dej som du kan hämta på apoteket efter klockan halv fem"

Okej tack. En läkare som inte ens har tittat på mina problem skriver ut en jävla salva till mig...

Konversationen med mamma efter åt..

Mamma: Jaha okej vad är det för fel på dej nu då ?
Jag: Hum jag vet inte något som är väldigt jobbigt...

Sen åkte vi iväg till enköping för att handla lite grejer som behövdes typ Maskindiskmedel. KOm hem med lite annat  också.. 
 



Men nog om det. jag lovade att visa hur det blev med bordet.



visst blev det bra?

Imorgon ska jag byta gardiner i Sovrummet för nu har jag strykt dem och håller på att tvätta.
Sen ska jag umgås med mamma och syster hela dagen. Kommer nog bli en bra dag



komentarer
Postat av: mamma

ja men det blev ju jätte bra med bordet där!

2010-10-18 @ 22:35:08
Postat av: Emelie

Visst är det bordet ifrån oss? Tycker jag känner igen det.. :) Mycket fint.. Perfekt med datan juh. :)

2010-10-19 @ 12:12:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/wiffen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0