GOOODMORGON söndag

Morron morron. Kom just hem från ett spinningpass,Japp ni hörde rätt, spinning på en söndag innan jag har fått i mig frukost. Inte likt mej men nu jäklar..  jag hade satt kl på halv tio. Men snoozade till tjugo i. Sen stängde jag av den och tänkte banga passat men slutade med att jag tog tag i mig själv gick upp och klädde på mej och va där 5 minuter efter att dem börjat. Och det måste nog  vara det bästa jag har gjort idag och kommer göra idag. Jag känner mej duktig och stolt över mig själv.




Dagens Schema lyder..

-Duscha och äta frukost.
-Lägga upp veckans Hiss/diss blogg.
-Syster kommer på besök.
-Flisan har fotbollsmatch som vi ska åka och kolla på.


Sen kommer ÄLSKLINGEN hem... äntligen...


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0