Goooodmorgon

Morron morron.
har precis vaknat. När man jobbar kvällar får man faktiskt sova till kl 10 så att man orkar med hela kvällen.
Men just nu vet jag inte hur jag kommer klara den. Jag har så Jääääkla träningsvärk efter träningen igår. Usch Usch.

Men nu ska jag äta frukost som består av salladen som blev över från igår när jag och mamma åt lunch. Och en tidning till det.



Jag har fortfarande uslag på mina ögon så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det göör så himla ont.


komentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; det är bra, med dig då? :D

2010-09-22 @ 11:21:41
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0