GOOOOODMORGON tisdag

Som det ser ut just nu så är jag ledig idag men får väl se vad som händer underdagen.
Har just tryckt i mej en skål med havregrynsgröt. Första gången på länge jag äter frukost när jag vaknar. Har otroligt svårt för frukost men idag ville magen ha frukost. Blir alltid lika glad när det är så..

Ska snart klä på mej och packa en väska och dra till gymmet och slita lite. Jag har kommit på att jag måste träna på gymmet minst 3 ggr i veckan för att få valuta för dem pengarna jag betalar. Visst är jag smart. Så mamma och pojkvän ska peppa mig så att jag kommer dit.

Efter det ska jag handla sen hem och Baka lite. Pyssla lite i köket va så otroligt länge sen och jag saknar det.

Puss på er

komentarer
Postat av: Anonym

Baka, baka liten kaka!

2010-09-21 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0