Löördag.

Jag har funderat på detta med Veckans Hottisar. Ska nog byta ut det mot veckans Babe istället.
Visst låter det bra. *blink*

Har inte gjort sådär jätte mycket idag. Typ varit och kollat på Syster när hon spelade säsongens första innebandy match. Såg roligt och spännande ut och jag fick suget efter innebandy direkt. Fattade inte egentligen hur mycket jag har saknat sporten så imorgon blir det nog två timmars innebandy med korpen istället för spinningen jag har saknat korpen och innebandy så det är väl ganska bra. Syster förljer nog med och spelar lite hon också. Spännande må jag säga.

Efter det så åkte jag och älskling och handlade lite käk åkte hem tills hans föräldrar ( Som är i paris) men hans syster är där och passar katten. Så kollade på film men jag somnade vet inte varför måste har varit väldigt trött.
Hans syster stod och gjorde sylt så vi fick med oss en burk hem. Hon är snäll hon. Och sylten ser mer en lockande mumsig ut. En klick sån sylt på gröten, guud så gott. Men den har inte svalnat än så får vänta med att smaka hur mycket jag än vill. Vi plockade lite äpplen också ifrån träden så jag kan göra min efterlängtade äppelpaj snart.

Ikväll blir det typ tvätta och städa lite och sen blir det väl tv eller film får se.
Vad ska ni hitta på ?

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0