Måndag 20 sep 2010

Ja alla vet ju att det var politiskt val igår om vem som ska styra och ställa här i vårat avlånga land. Och det Skrivs och pratas otroligt mycket om detta val. Jag tycker att det är ett oerhört tråkigt ämne så jag tänker inte skriva nånting om det... Förutom ATT JAG HOPPAS ATT JAG ÄR DÖD DEN DAGEN SVERIGE DEMOKRATERNA TAR ÖVER SVERIGE.

Jag tänkte faktiskt Blogga imorse innan jag gick till jobbet tills jag kollade på klocken... " Oj jäklar är den så mycket SHIIIIIT"  Panik, hålla in av stängnings knappen som jag just tröck på för att starta Den ihopfällbara Surfern, Sen var det bara att springa till bussen. Eller inte jag gick faktiskt. Hehe

Så nu sitter jag hemma hos mamma ny duschad och FRÄÄÄSCH. Med en skål fruktsallad som består av banan och svenska äpplen.
Pojken min är och kollar på fotboll med sin kära far och mamma och syster har varit och shoppat nya saker och varit på bio därför är jag här och har sällskap med hunden så han skulle slippa vara själv.

Det har varit en bra dag på jobbet känns att man börjar komma in i rutiner men fortfarande har så mycket kvar att lära men det kommer. Hoppas bara att mitt immunförsvar håller sig i schack nu så jag slipper alla dessa jäkla sjukdomar. Men jag jobbar på det. Ända tråkiga med jobbet är att jag inte har körkort där av kan jag inte stänga eftersom det inte går några Nattbussar. Men är glad att jag får jobba iallfall..

Nej nu ska jag ta och göra lite vettiga saker... (Skriva protokollet från Personalmötet)


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0