Nu ska jag förklara mej

Det är såhär att jag kan inte blogga så mycket just för tillfället. Jag jobbar så otroligt mycket just nu men ska försöka slänga in ett inlägg så ofta jag kan och ifrån telefonen.
Men det kommer bli många morgon-inlägg eftersom jag jobbar sent in på kvällen/natten.
Så då orkar jag inte blogga.
Men ska försöka så gått jag kan..

Imorse drog min Älskling iväg till barcelona jag försöker att inte tänka på¨det men men. Så jag ska tillbringa min helg med jobb och med mamma och syster. Kommer bli mysigt mysigt.
Just nu sitter jag och kollar på Sjunde himlen för att åka iväg till jobbet. Kommer hem runt halv ett inatt och då är jag hemma hos mamma så kommer inte blogga då.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0