oplanerad söndag.

HEJSAN BLOGGEN. ( med en otroligt larvig tjejröst)
denna helg har inte riktigt blivit som planerad iallfall inte denna södang. va meningen att jag skulle vakna hemma hos mamma gå på spinning, rösta och sen kickoff med orkestern. Men istället såg det ut.
Vaknade hemma i min säng bredvid min älskling, gick upp hade ont i magen ville inte träna. Inte ens innebandy men mamma peppade mej till tusen så blev två timmars innebandy pass med syster istället för spinning. Riktigt skojj var det. Det ska vi fortsätta med. Innan det va jag och röstade på det dära valet som jag tycker helt ointressant kanske bli mera intressant när jag är äldre men jag har iallfall röstat för första gången.

Hem till mamma duscha kolla lite på idol och sen iväg till andra halvan av familjen. Micke och Monika alltså.  Lånade deras soffa och kollade på idol tills tobbe kom dit så vi åkte hem för att han skulle iväg och träna fotboll efter att han dömt en fotbolls match. Så nu ligger jag hemma och ska vika tvätt och tvätta tvätten vi inte tvättade igår. Visst låter det  som en mysig söndag kväll.

VAD SKA NI GÖRA DENNA SÖNDAG KVÄLL ?


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0