Projekt Viktkollen

I mitt projekt kommer jag också att ha någon form av redovisning av om min hud och mitt hår komemr bli bättre av förändringen. Jag får sån otroligt dålig hy av allt stress och ibland dålig mat.

Så nu ska jag ha en sminkfri period och visa upp min naturliga look, kanske kommer att använda mascara såfort mina ögon läkt.
Detta för att min hy ska få andas.

Så det gäller att:

-Dricka mycket vatten för att huden ska få återfuktning.
-Inget smink.
-Rengörning på djupet och hudvårdsprodukter Som kommer att införskaffa.
- Sluta snooza. Att snooza på morgonen gör huden stressad och man blir tröttare underdagen och det kan sluta med att man få bråttom på morgonen och man börjar stressa. Inte bra.

Om du åker någonstans tex till jobbet så drick 2 glas vatten när du kommer fram för att hunden ska få sin återfukting efter resan.



komentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

såbra :) jo det är bara bra med mig också

2010-09-22 @ 12:17:13
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; inte så mkt, försöker få mig själv att plugga ;P dudå?

2010-09-22 @ 13:15:14
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0