såå Sköönt att vara hemm hos mamma

Faktisk jag brukar inte gilla att sova där efter att min pappa gått bort. men fan va skönt det är att vara där. Typ så jag skulle kunna flytta hem igen.. Jag hoppas att jag får det om det någongång skulle hända nått. men det tror jag. j ag har alltid en plats i mammas hem och i hennes famn. Har till och med en axel att böla emot om det skulle behövas.

just nu sitter jag uppe på gymmet. Hum uppdatering. Öppnade kl 10. redan då började det ramla in folk, riktigt roligt.
första pass va då spinning, mycket folk där alltså. hade jag inte jobbat hade jag nog varit med, Spinning är kul. och nu när jag jobbar så mycket kväll på hotellet funderar jag seriöst på att ta tillbaka gymkortet så jag kan tränna innan jobbet för det är så bra för bussen går härifrån. Och jag vill verkligen träna eftersom jag inte har tid med att spela innebandy och jag vill hålla gång, Synd bara att dém inte har några pass på förmiddagar förutom på helger.


Andra passet är gympa för barn och föräldrar tror inte det är någon som är på det passet förutom ledaren.
Ingen barnförälder som verkar vara sugen på att träna idag.
sen har det varit lite mera folk här.


Nu ska jag berätta en rolig grej, Eller jag faktiskt en helt fantastiks grej. Jag lyckades lösa hela barnkorsordet igår nästan helt själv.  Rolig va =)



jag har världens bästa mamma och jag älskar henne väldigt mycket..
Älskar dej mamma <3

Nrj nu ska jag fortsätta att jobba och leta efter en blogg som jag kan hissa elelr dissa.. Tror att det blir hissa en blogg denna vecka

komentarer
Postat av: mamma

och jag har världens bästa dotter! Klar att det alltid finns plats för dej! Puss love yo! Kommer med lunch snart!

2010-09-11 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0