Ska sluta bestämma mej

Grejen är den att såfort jag bestämmer mig för nånting så blir jag sjuk jag  fattar inte.
Planerade hela dagen igår. Planerade till och med vad jag skulle äta till frukost. Det har jag redan ätit för jag tänkte att jag skulle ge min kropp en chans.
Men iallfall Det som skulle göras idag som inte kommer att bli gjort.

- Gå upp kl 7 för att äta frukost packa väska dra ner och sola.
- Vidare till gymmet träna en timme.
- Hem till mamma rasta hunden och duscha.
- Jag och mamma skulle åka till värmdö och jobba.
- Till barkarby för att hämta min telefon.
- Ner till centrum för att fixa med dem nya bågarna jag va och provade ut igår
.

Hur mycket av detta kommer att hända? TYP INGENTING...
Jag hade så sätt fram emot en heldag med mamma med träning och lite sånt.  Men nej.....

Det jag måste göra är att åka och lämna nyckeln på¨gymet ska väl börja dra mig snart vill inte besvära mamma med att leka taxi så jag tar bussen lika bra. Sen måste jag till centrum för att fixa bågarna..
Men bara det låter betungande just nu med min kropp..

Jag vaknade nämligen med Migrän, ont i halsen, Feber och mag ont. Men magontet har gått över nu och jag vet vad det berodde på. Min Mens är 3... 3 Jäkla dagar sen och har fortfarande inte kommit jag tror jag bliiiir galen.
Jaja jag hoppas att morgon dagen blir garanterat bättre..
ÅÅH Jag ska aldrig planera eller bestämma mig för någonting igen. Men hur ska mitt liv se ut då ?
Jag ska bestämma mig precis innan jag tänker utföra det. Men hur hinner man tagga och ladda om till det då? Kommer det att funka? Det vette fan men vi får väl se.

Någonting nyttigt kan man väl göra när man är sjuk så jag tänker gå och lägga mig på spikmattan en stund och få igång blondcirkulationen och läsa " Blossom" älskar hennes tidning.


komentarer
Postat av: Jessica

Hm, du kanske är gravid? höhö Jag har bara ont i halsen och örat men ingen feber alls. Skönt det i alla fall.

2010-09-27 @ 10:34:21
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älskar att säga att du alltid är gravid! :D

2010-09-27 @ 10:34:30
URL: http://qes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0