Tjena mina trogna läsare

Hur månag är ni egentligen??? 5?

Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll men kan ju säga att jag vara redigt trött igår när jag kom hem från jobbet.. Ja ni hörde rätt jobbet. Jag va nog den ända bloggaren som inte va på BLOG AWARDS.. Piiiss.
Men det var riktigt roligt att jobba igår faktiskt. Bröllop va skojj och det gick hur bra som helst iallfall tills jag gick.

Idag va jag den ända där som jobbade igår så va en hel del prat om hur det gick igår. Men det va skojj. så jag gick upp kl 7 imorse men det gjorde absolut ingenting. kom till jobbet med lika glatt humör ändå.
Sen blev vi klara med brunschen kl 1. Så då var det vidare hemmåt. Jag körde faktiskt hem så jag fick övningsköra. och Snart är jag redo för den stora läskiga motorvägen det känns ju tryggt.
Men iallfall, nu sitter jag på nästa jobb. nämligen gymet. Jäkligt lugnt här må jag säga men det är väl som det ska vara på en söndag. Kissnödig som ett as är jag också men det ska snart lösas..

Men nu ska jag fortsätta jobba. :P

Hoppas allt är bra med er ?

komentarer
Postat av: Mamma

Minst 6 iallafall!

2010-09-26 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0