Tv kväll

Det hände lite saker idag iallfall. jag tog mej till gymmet och körde ett hårt pass och insåg hur bra träning är mot mensvärk. Den försvann. Efter det blev deet en snabbis hem och byta lite kläder och förbereda middag sen ivägg till Bro för att köra målvaktsträning med små tjejerna. Det gick bra. Lite fnittrit kanske.
Jag hade älsklingen med mej som hjälpte mej.. tack älsk <3 

Kom hem lagade middag och det blev efterrätt idag också. Fruktsallad med ploppgrädde. Det va faktiskt mumsigt.
Nu blir det tv kväll med älskling. Fast jag springer och små städar hela tiden måste lugna ner mej. När man väl är ledig så måste man få kolla på tv. Eller så ska jag sätta mig och läsa mina tidningar. Vecko revyn kom i brevlådan och så fick jag topphälsa av mamma.



VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL ?


komentarer
Postat av: Anonym

jajemänsan gumms:D

2010-09-29 @ 21:07:10
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0