Veckans Hiss/Diss blogg



Är mammabloggen påväg upp igen?
Känns som att jag bara ser mamma bloggar överallt nu för tiden. vad är detta SKANDAL....
Visst är det lyckan och så att få barn men det börjar bli uttjatat...

Men för engångskull har jag faktiskt hittat en riktigt bra mamma blogg. En blandning av mycket och en blogg som verkligen visar kärlek i bloggen.
Plus att hon är sjukt snygg hon som precis har fått barn. Det gör saken ännu roligare.
Jag hissar Mamma blogg. Kan ni tro det? Nej men det gör jag. Helt fantastiskt.
Men den är faktiskt bra. En av få mamma bloggar som faktiskt är rolig att läsa. Hon visar mycket bilder har bra texter hon skriver bra och har bilderna är otroligt snygga och söta.

Läs den själva


Carolinas's Blogg

komentarer
Postat av: jussahleverfritt

Hur e det me dig idag? =)

2010-09-14 @ 17:16:12
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej på dig!!

Det var längesedan.

Hoppas allt är bra med dig!



Hehe jag har också en mamma blogg men det syns inte så mycket i bloggen, kika in om du har lust, enmammasliv.webblogg.se



Du får det jätte bra och hoppas du kommer kika in på någon av bloggarna för nu börjar bloggandet igen!

Kram

2010-09-15 @ 11:05:30
URL: http://mykindofmusic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0