Veckans Hottisar

ont i fötter, idol, chips, godis och en mysig syster kan det bli en bättre fredagkväll ?
Nej, eller jo om mamma hade legat i soffan med oss men hon hatar idol... Jag har inte kollat på tv på hela veckan för att jag har jobbat så jag missar alla bra premiärer...





Vem tycker inte att Ben Mckenzie från oc är snygg?
Därför blir han Veckans hottis, jag menar han är ju skiiit snygg..



Orlando Bloom är ju också en otrolig het sak som man bara kan dregla över.
Mums säger jag, vad säger ni ?


komentarer
Postat av: jussahleverfritt

Gissa kändisen ! Den som gissar rätt o först får en länkning !

2010-09-11 @ 10:53:08
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0