10 Juli, Sömnproblem?

Godnatt, eller kanske Godmorgon. :S ehm jaja, sova kan jag inte göra iallfall..
Så jag och flisan ligger uppe i min säng, klockan passerar snart 1. Vi kollar på film " the perfect man".
Jag håller mest på med datan, fixar lite med bilder och våra ipods...

Men nu ska va faktiskt ta och GRATULERA PAULINE PÅ 18 ÅRSDAGEN, Grattis gumman jag hoppas du får en bra dag.
Fylld med sömn eftersom du sitter på jobbet just nu  =)  <3
Jag har ju ingen bild på dej så det blir grattis utan bild..

Jag sitter här och tänker, Tänk om det händer imorgon, min lilla hemlis händer det så kommer jag kanske att tala om det. Vet inte riktigt, kanske inte slänger mej på datan iallfall. Men vi får se.

Och jag saknar min pojkvän så gränslöst mycket just nu så det är inte sant asså. Jag vill bara ha honom här så jag kan titta på gullegrisen när han sover <3 Älskar dej Tobias

Men ska kanske försöka sova lite, fast det kommer inte att funka. Men men... Jag och Flisan får väl ta och hitta på nått =) Godnatt på er


komentarer
Postat av: Pauline

Tack hjärtat mitt :)

Du får också ha en superbra dag :) Jag håller tummarna ;) <33

2009-07-10 @ 01:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0