19 Ma j/ Dagens händelser

Måste bara berätta nått riktigt kul.
Mamma såg en snygging på centrum så hon bad mej följa efter honom till bilen och ta hans reg nummer.
en jävla resa för att komma dit, Första virra omkring på Ica. Efter de var han inte nöjd då skulle ju jävlen ha en massa öl, japp så ner på systemet typ 20 steg bakom honom. Sen stå där och vänta sen går han till bilen. Tror ni att han har en bil då eller? Nej då är det Firmas lastbil. Men jag tar reg nummer och mamma kollar upp. Får vi ju såklart fram firmans namn, Så hem och söka på eniro får nummret till chefen.

Så jag ringer upp snubbens chef och frågar om en av hans personal bor i bålsta, japp det stämmde så jag fick namn och allt. Dum som jag är ringer jag från hemtelefonen med icke doltnummer. *Jag är ett nötskal*
Tror du inte att Chefen ringer sin anställda och talar just om att någon ringt och sökt han.
Så bara för några minuter sen ringer han på våran hemtelefonen och säger  S= Snyggingen M= Mamma

S: Hej jag söker .....
M: Ja, det jag.
S: Du hade sökt mej, du hade ringt min Chef.
M: Ja, jag skulle bara kolla om du var singel?
S: Men hur fick ni tag på firmans nummer?
M: Följde efter dej på Ica och tog regnummret och sen sökte på eniro.
S: Hahaha, Det var jävle att anstänga sig men jag är inte singel.
M: Okej men de vet vi redan.
S: Okej, Hejdeå


( Mamma ville inte att de skulle bli nått seriöst var mest bara för att vi skulle ha lite kul)

Det var en av dagens händleser det kommer fler.
Min idrottslärare ringde nu och jag Kommer att Få MVG i Idrott. *Duktig jag är*
Jag gjorde klart arbetesmiljlön, Jätte massa duktig.
Och min pojke är här. Jag som har längtat så. Nu är det snart mat sen ska vi på Flisans Abba-Musikal.
men jag skriver mer sen. Puss hej
/ Mysan

komentarer
Postat av: Anonym

Haha. Klockrent juh med mammsen.. :)



Puss & Kram

2009-05-19 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0