Godnatt Sverige

Nu går jag och kryper ner bredvid världens sötaste pojkvän <3
Imorgon är det full fart. Älskling ska döma fotboll så han ska väcka mej på morgonen  så jag hinner plugga lite före min egna fotbollsträning. Sen blir det nog bara ta det lugnt, PLUGGA. måste bli klar nu.
Men så är det.

Imorgon blir det
-Dagens Lustjakt.
-sen kanske nånting annat.

Godnatt och puss på er..


Hatar människor som inte fattar att det är deras fel så fort det kommer från ens mobil oavsett om det är kompisarna som har lekt med telefon. J*vla idiot säger jag bara. Brist på uppfostring. Nästa gång är du offret....



komentarer
Postat av: Fluffie

Haha den bilden har jag tagit:P. <3<3 puzz puzz

2010-04-10 @ 12:22:14
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0