Måste göra nått sånt nångång.

Listan är lånad ifrån Caroline

DIG :
1. Fullständigt namn? – My karin margareta spångberg
2. Exakt ålder? – 18 år och nånting, hinner inte kolla upp det.
3. Vart bor du? – Bålsta
4. Bor tillsammans med? – Familjen
5. Husdjur? – EN hund
6. Färg på ditt hus? - Brunt ?
7. När är du född? – 28 Juli 1991
8. Klass? – Hr 3b
9. Vilket år fyller du 100 år? –År 2091
10. Något jobb? - Söker
11. När gick du upp i morse? – Åtta
12. När ska du sova ikväll? – När jag vill
13. Duschat idag? – Nej efter träningen
14. Kramat någon idag? – Ja :)
15. Pussat någon idag? – Ja många pussar
16. Vad har du ätit idag? – Subs med ost
17. Dagens klädsel? – Tränings kläder sen mjukisar
18. Dagens smink? – naturligt vacker
19. Dagens sötnos? –  Min älskling <3
20. Dagens roligaste? – Har inte varit än.
21. Har du många vänner? – Nja några bra vänner men många kompisar
22. Hur många har du kysst? – Ehm jag vet inte
23. Vem kramade du senast? – Tobias
24. Hur många har du haft sex med? - Pass
25. Hur många har varit otrogna med dig? – Ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - Världens bästa  <3<3<3<3
28. Vem pratade du med i telefon senast? – Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?- orkar inte kolla

FAVORIT :
31. Film? – Aritsocats
32. Låt? –  Ehm jag vet inte riktigt
33. Mat? –  Mammas
34. Dryck? – Ramlösa rabarber
35. Färg? – Lila, svart, grå.
37. Stad? – Sthlm
38. Land? – England
39. Ämne i skolan? – barteknink och drycker

SENASTE :
41. Personen du tänkte på? – Tobias
42. Personen du kysste? – Tobias
43. Gången du spydde? – oj ett tag sedan
44. Gången du grät? – Minns inte
45. Pizzan du åt? – typ förra veckan smakade på tobbes
46. Gången du var i Göteborg - I sommras
47. Gången du var i Stockholm?- Igår.
48. Gången du var full? – Oj du det va ett väldigt bra tag sen
49. Gången du var hög? - A L D R I G. kommer aldrig att hända
50. Personen som såg dig gråta? – Mamma tror jag

ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt? – Svart.
52. Hund eller katt? – Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – hemma och mysa
54. Tvspel eller datorspel? – Tvspel
55. Singel eller upptagen? – Upptagen.
56. Hångla eller ha sex? – Hehe båda :P
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? –  Facebook
58. Ragga eller bli uppraggad? – Ragga :P
59. Big Brother eller Paradise Hotel? – ingen utav dem
60. Har du svart hår eller blont? – blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? – Blåa
62. Choklad eller lakrits? – Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? – Älskar båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? – Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? – Coca Cola
66. Pizza eller kebab? – Kebab!
67. Randigt eller prickigt? – Prickigt
68. Älska eller älskas? – Båda
69. Leva eller dö? – Leva!

ANTAL :
70. Personer du älskar? – Oj det är ganska många
71. Personer du hatar? – Typ 1 kanske
72. Pojk-/flickvänner du haft? – pass
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? – Ingen:P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - 0
77. Gånger du varit hög? – A L D R I G
78. Personer du saknar just nu? –  P A P P A <3
79. Gånger ditt hjärta brustit? – 2

VEM :
80. Vill du kyssa nu? – Tobias <3
81. Ska du träffa imorgon? – mamma, tobbe, syster
82. Sjöng du senast för? – för mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? – Myzan
84. Spelade du tvspel med senast? – Tobias
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - tobias såklart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – Hemlis :)
87. Förtjänar att dö? – Ingen vad jag vet.
88. Är söt? – Alla mina vänner och dem jag känner och min gullegris
89. Vill du sova jämte inatt? – Tobias

VAD :
90. Gör dig glad? - När min omgivning är glad, Minnen
91. Gör dig ledsen? - Minnen och saknad
92. Vill du helst göra nu? – åka till träningen
93. Önskar du att du slapp göra? – plugga
94. Vill du ha nu? – 7 juni
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Vet inte det är ett tag kvar
96. Längtar du till? - STUDENTEN !!!
97. Tycker du om dina betyg? – är ganska nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? – Massor
99. Är det bästa som hänt dig? – Tobias <3, och att mamma är min mamma
100. Hur mycket är klockan? – 10,24
 

komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0