sööndag

Tobbe gick just iväg för att döm hela dagen. när han kommer hem ska vi ge oss av mot stockholm på middag hos mina kusiner.
nu ska jag väl kolla lite bloggar och plugga lite eller så ska jag sätta mej och kolla på film.. jag tror det blir film.
har ingen lust att plugga..

varför är London Ink så sjukt dåligt igenomfört med miami och La ink ?
asså det är verkligen ett B progrm, så sjukt uselt.. Jag tycker inte ens att deras tatueringar blir snygga.
Jag skulle iallfall inte vilja göra nån tatuering där. man skulle gärna vilja åka till Usa och gadda nått..
Eller iallfall nångång i mitt liv få åka till Piteå och gadda nått riktigt fint men det är så galet lång vänte tid.


Besök gärna The left hands. Taturings studio i Piteå


komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

haha ja men ville bara göra tydligt att man kan skriva om PRECIS vad man vill ;) kramar<3

2010-04-11 @ 12:58:26
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0