Fredag 27 aug. Godmorgon Igen

Väldigt mycket godmorgon Rubriker på min blogg har jag märkt.
Då har det gått en vecka sen det va fredag sist. Jag vet inte jag gillar fredagar.
Förra fredagen va vi på Åbergs och käkade. För alla som bor i bålsta vill jag bara säga att det är sista fredagen dem har tapas och det är bara ett måste. Så Ta chansen och käka lite tapas, det är super gott.

Min fredag blir nu att chilla och ladda ordentligt inför ikväll då jag ska prov jobba på ett konferens hotell.
Ska bli riktigt skojjig. Jag börjar kl 3 så ska bara ta det lugnt och duscha och fixa tills dess.

Nu ska jag faktiskt hoppa in i duschen. Hoppas ni har en bra dag.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0