Tisdag 31 augusti

Jahapp då var det sista dagen på sista sommarmånaden.    Hur känns det ?
Själv jobbar jag kväll idag, så sitter hemma nu och ska snart fixa lite middag till älskling så han har nånting att äta när han kommer hem från jobbet och innan han drar till träningen.
Sen ska jag försöka röra lite  på mej. Har egentligen inte någon större lust men jag måste få igång kroppen lite.
vet inte riktigt om jag ska gå ut och ta en promenad eller en joggingtur. Men går jag ut så måste jag ha med mej massa grejer eftersom jag är ensam hemma. Nycklar och allt..

Då kan jag lika gärna göra lite Zumba jag måste komma igång nu.
Zumba blir det. Men först plocka ur diskmaskinen..

Massa pussar på er.


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0