17 februari

Då har man varit ute och gått allt för att jag ska slappna av och plugga bättre, kunna hålla fokus hela tiden.
Men jag tror att det blir kanske en promenad till eller så pluggar jag och går på orkestern, och om allt går som det ska så ska jag träna idag också.

Juste får inte glömma att ta ut köttfärsen.
men nu ska jag plugga.

Liten bild från när jag va ute och gick. Gick och kollade på motorvägen. =)

Min fantastiska frukost. Två kavring med ost en mandarin och ett glas blåbärsoppa

/ Mysan


komentarer
Postat av: zara

sv: Ja det är sjukt mycket nu haha.



Jag läser media vilket är otroligt kul :D. Jag är mer än nöjd. Hur går det i skolan för dig?



Men jag kan sakna hotell och restauranglinjen ibland.



Varför lever du i sorg FÖR?



/ Zara

2010-02-17 @ 13:25:59
URL: http://foreversucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0