läggdax

jaha efter en fartfylld dag ska jag och min nattgäst, Min bästa vän amanda gå och lägga oss med en påse godis och en film.
Hon valde ut "coyote ugly" gammal men det är ju en kult film, så jävla bra den är.

Amanda slog mej stenhårt i bowling, eller nej det gjorde hon inte. hon vann men det skilde inte så värst mycket.
Men det gick inte bra för varken henne eller mej idag. Usch Usch. Vi måste dock Bowla fler gånger för att det var roligt,  Eller ja iallfall i början.

Imorgon blir det bio med dem underbaraste flickorna, vi ska försöka se Alice i underlandet men vi får se om det finns några biljetter. Vi ska försöka vara inne i stan till typ halv tolv. Blir de ingen bio får vi hitta på nått annat kanske Cosmonova eller museum.
Men nu ska vi kila i säng. Puss på er.

Juste jag lagade ju mat idag, det vart faktiskt riktigt bra, tror att provet kommer att gå galant.. Eller ? tror ni man får ta med sig Ipod högtalaren ?

Mysan


Gammal men KULT

komentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med :D

10 finaslister kommer snart att väljas :)

Lycka till :) <3

2010-03-04 @ 10:07:11
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Det var så lite så Mysan :) och det är klart jag bryr mig, det hade jag velat att folk skulle göra om jag var i samma situation!

Det är klart vi kan :D oh tackar så mycket :D det värmer att höra ! jag tycker att du verkar vara en kanon tjej också & jag menar du heter MY ? då måste du ju vara bra ;) haha kram

2010-03-04 @ 10:09:24
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: mamma

Skit irriterad på dej för att du inte åt frukost! Har man magkatarr så äter man! Frukost, lunch, mellis och middag! JÄTTE sur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-04 @ 10:12:47
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0