Tvätta tvätta tvätta

Ja jag har alltså fyllt lite maskiner med en massa tvätt. va hemma från skolan typ kl halv fyra. Då blev det dirket ner till tvättstugan orkar inte tvätta hela kvällen.
Älsklingen ska ner på års möte med sitt innebandy lag så då ska jag väl passa på att laga lite mat.
Någon som har idé om nånting glutenfritt och laktosfritt men nånting gott?

Sen ska jag sätta mej och plugga med Bar arbetet. Kommer ta typ hela kvällen så jag ska pendla mellan tvättstugan och datorn för att plugga. Usch. Är inte på plugghumör men det är bara att sätta fart har lite annat jag måste plugga men Bar är viktigast just nu..

Jag har fick min student mössa idag. Typ jätte lycklig, det är fan inte lång tid kvar nu.
Bilder kommer här.


Fin va :P
Nej nu ska jag springa ner till tvättstugan.

komentarer
Postat av: mamma

Snygging!

2010-03-30 @ 18:54:01
URL: http://wellnesforlife.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Super snygg gummma:D

2010-03-30 @ 22:02:06
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0