Beroende ?

Efter ha haft huvudvärk hela dagen och den är fortfarande inte över. Men den är påväg känns det som.
Men nu är älsklingen hemma och står i duschen för vi ska snart åka iväg till Kungsängen. Och handla lite mat.
Men Flisan har varit här och hjälpt mej lite med tvätten och så lagade vi lite mat och sen har jag suttit med detta.
Asså det är roligt och beroendeframkallande. Men med mitt tålamod så är det väl en bra träning. Jag har sämsta tålamodet ever och när det inte går som jag vill så blir jag PISST OFF....

Så detta är väl en bra tålamodsträning.



Bubbeltown Party på facebook... haha tävlar mot Älsk hela tiden :P
vad har ni gjort idag ?


komentarer
Postat av: mamma

Min dag har varit jätte bra! Fikat på Åbergs med Flisan,Christine & Olivia!

2010-11-03 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0