Gooodmorgon

Äntligen är den dära extremt jobbiga huvudvärken. Och jag sitter här kl halv åtta redo för att gå till jobbet.
Fast jag inte ska åka förren halv tio. Hum vad ska jag göra under tiden ?
Kollar på vakna med the Voice.

Det börjar närma sig fredag hörrni. Vad ska ni göra imorgon ?
Själv ska vi ha Älsklings föräldrar, syster och farfar över på middag. Ska bli spännande och skojjsigt jag tycker ju om att bjuda folk på mat. Så det ska jag pyssla med efter jobbet. Laga mat och städa lite och så.
Passa på nu när man kan. Sen så är det bara jobb typ hela veckorna men det är också spännande.

Men nu har jag inte så mycket mer att berätta. Skriver mera sen när jag kommer hem. PUUUSS


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0