Gooodmorgon

Jag vet inte riktigt hur dagen kommer att bli än..
Vaknar med sprängande huvudvärk och enligt mig så är det inte en bra början på Dagen...
Så ska ställa mig och laganån tung mat typ pasta och köttfärssås och sen duscha svalt och gå och lägga mig och vila en stund till..

Grejen är att jag somnade med den dära jäkla huvudvärken igår också.. Men Först ska jag tadet lite lungt orkar inte Ställa mig och laga mat nu på morgonen....

Ni som är vakna tycker jag att ni ska kolla på Efter tio på tv4 och lyssna på Romernas berättelse. Shiit den är hemsk. Jag tror jag har  ändrat uppfattning om romerna. Men ibland så Tycker jag inte alls om dem. Men dem är människor dem med. Jag menar sverige är ett land där alla är välkommna och det gillar jag med sverige.
Så kolla...


komentarer
Postat av: Mamma

<3

2010-11-03 @ 17:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0