Härliga måndag.

Solen skiner och det börjar bli liksom vinterkyla ute så blir nog vinterjacka på idag.
jag är nu redo för dagens och kvällens arbete. Vet inte riktigt vad som händer på jobbet idag ända jag vet är att vi ska få en ny. En kille dessutom. Ska bli lite roligt.

Nu på morgonen har jag inte gjort speciellt mycket. Lagade mat till mig och min lovely som kommer vara ensam hela kvällen... Skickat lite cvn har jag gjort..

Imorgon ska jag till läkaren, för en gång skull ser jag fram emot det för jag orkar inte med dessa problem längre.. Jag skulle behöva en brådskande tid hos en hudläkare Men får se va tant doktor säger imorgon. Kanske bara får nått medel. Synd bara att jag inte har råd att köpa några mediciner just nu. Så jag får lösa det på nått sätt..

Onsdag är jag ledig. Då blir det träning i fulla muggar. Jag orkar helt enkelt inte vara sjuk längre så tänker träna oavsett.. Blir båda gym och innebandy.
Så ni får ha en bra dag. Så kan jag se om jag kan slänga in ett inlägg via luren under resten av dagen.



komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0