Godnatt mina käraste.

jag tänkte snart gå och lägga mig..
jag har hållt påatt fixa inför mammas middag som är imorgon. Så jobbigt att inte skriva vad jag håller på med eftersom mamma inte får veta vad det är.......

Men det ska bara koka klart sen så ska jag gå och lägga mig. Ni kommer få en massa mera information imorgonkväll när middagen har varit.
Jag kan avslöja att det är 3-Rättersmiddag Med två olika viner. Kommer nog bli super bra tror jag.

Så imorgon ska jag pyssla i köket och försöka ta mig ner till centrum en snabbis för att handla det jag glömt.. ÅÅh varför ska jag ha så långt till centrum. Men det blir väl en lagom morgon promenad kanske.




För Övrigt.
Så ska jag berätta att min farfar ligger på sjukhus för att han har kol och leukemi. Han har bara blivt sämre sen pappa dog, Men det är ändå förstårligt.
Så jag går med en oro i magen hela dagarna. Tror att det är därför min mens har varit så Försenad som den har varit.
Men idag va jag och hälsade på han iallfall. Stor skillnad sen i söndags. Mycket piggare men fortfarande väldigt sjuk. Hoppas att han blir bättre. Älskar dej Farfar <3


komentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0