lite jag vill ha grejer

Åååh jag vill så gärna shoppa. men till det behöver man pengar och sånt har inte jag än..
finns så mycket saker jag behöver. Nya arbetsskor tex. men det skaj´jag faktikst köpa jag har hittat ett par som jag vill ha som passar både i kök och servering.

så resten av kläderna får tyvärr vänta



Dessa fina saker ifrån Hm.. en ny väska behöver jag också. Min älskade väska är påväg in i pension. Stackarn är helt trasig men ska försöka laga den.



 Detta ifrån Lindex. ÅÅh allt får gärna flytta in i min garderob. Kom till mamma


Asså det är inte psykiskt bra för mej att sitta och dregla över allt detta. Dessa kommer ifrån Kappahl

Inte bra My.... Skärp dej nu...



komentarer
Postat av: Fluffiie

jag vill ha ARMBANDEN och väskan

2010-09-12 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0