Nytt gym i byhålan

Nu ska jag berätta en sak för er. Som en trogen kund,gäst och arbets styrka på detta gym. Det har nämligen öppnat ett nytt gym här i våran byhåla. På andra plan i Centrum av alla ställen. Fördelen med detta gym är att det är billigt och har öppet 24 timmar om dygnet..
Men nu ska jag berätta hur detta gym inte kommer att slå ut vårat.

- Gymmet kommer alltid att vara obemannat skulle jag tro. Inte alltid men mycket.
- Ett obemannat gym det säger sig själv kunderna sätter upp egna regler.
- Hälften av kunderna kommer att bestå av oansvariga ungdommar som snar kommer att förstöra det gymmet, Tråkigt men sant.
- En gym som har öppet dygnet runt, visst det är ju bra men vem tränar på natten egentligen?
-Att korten är biliiga och att det är billigt att träna där det förklara bara starndarden och kvaliten på det gymet. Kommer  vara fint ett tag men hur länge ?


Kanske verkar jätte bra och så i beskrivningar men jag vet inte riktigt hur länge det kommer att hålla. Och jag tror inte att vi kommer att förlora så många medlemmar på det.
Tycker att det va tillräckligt med mycket skäl till att vårat gym är sååå grymt mycket bättre..




komentarer
Postat av: Mamma

Vi får väl se hur det går!

2010-09-26 @ 15:40:50
Postat av: Jessica

Dessa är dock inte fodrade, haha, men jag kör på att ha sockor! :D



Ja, klart du får :)

2010-09-27 @ 01:43:22
URL: http://qes.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Har du haft en bra helg? :)

2010-09-27 @ 07:46:21
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0