Onsdag 1 september.

Första dagen på första höstmånden. Jag mår okej. Lite små tung i huvudet.
Tobbe ligger i sängen och mår inte så bra. SKöönt att höra.... Noot.
Så dagens planer är först möte med orkesterrådet och senare ska jag dra mej till jobbet och jobba hela kvällen. Eller ja till halv elva eftersom jag börjar kl sju imorgon bitti.  Inte lika roligt.
Nästa vecka jobbar jag kväll hela veckan typ till halv tolv. Roligt men när kommer jag ha tid att umgås med min älskling. Han åker ju till barcelona nästa vecka och jag jobbar kväll knappt så jag kommer hinna säga hejdå till snutten.

Men jag hoppas att det kommer än tid vi kan ta igen det :P Jag är ledig i helgen iallfall. Det är jag glad över.
Sista jobb dag denna vecka är imorgon. Skönt.
Måste bara säga att jag har världens bästa arbetsplats. =)
Nu ska jag fixa mej tjing tjong

komentarer
Postat av: Haval B Aziz

sv: nice, va jobbar du med?

Ska bara ut på en massa ärenden :).

kram

2010-09-01 @ 12:24:44
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0