Visste ni att...

Om man äter 12 st mandlar om dagen sätter fart på fettförbränningen.
Visar en studie i The International Journal of Obesity.
Mandlar är nämligen rika med alfa-linolensyra som en en livsnödvändig fettsyra.




Så nu ska jag börja äte 12 mandlar om dagen.


jag har kommit på en till sak för att jag ska få en belöning när jag nått mitt mål.Jag ska lägga tio kr i spargrisen för varje kilo jag går ner. Så kan jag köpa mig något fint sen.





En Yoga matta ska jag införskaffa denna kostar 299:- På stadium.

Nu ska jag stretcha och sen äta mat och börja förbereda mig för jobbet. 


komentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

sv; jaha :D kul?

2010-09-22 @ 15:07:53
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp på intersport istället!

/cisssi fällman, haha!

2010-09-27 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0